jueves, 7 de junio de 2007

Tot per culpa de la meva avia...

Si la meva avia hagués tingut la boqueta tancada, posiblement l'any que faria 1r a l'Àgora (el cole on estic ara). Tinc que començar institut, una etapa dificil, molt dificil, i encara més tenint que començar sabent l'Anglès gairebé a la perfecció!!! aaaaa Si la yaya no hagués dit "jo tinc una amiga que es la cordinadora de primaria d'aquesta escola" no tindria que pasar-me tot el Juliol fent un curset de 3 hores intensiu d'Anglès, tots els dilluns i dimecres a fer clases extres d'Anglès, i quan vaig a Menorca, tinc que fer encara és clases!!! Ho troveu normal? Tinc por, molta por : per una part m'en vull anar com per alguns profesors, amb perdó, com el fill de... del viçens, per les instalacions, i per el menjar. Per una part no m'en vull anar : els amics, l'orquestra, la banda, alguns professors, com l'Ignasi (que no hem tracta igual desde que ho sap) i per la Cristina. També tinc que demanarli mil perdons (que s'en mereix més) al Julio , tú ya sabes porqué. No se que fer...

4 comentarios:

ZAGASO dijo...

Estimat amic. Ets un alumne brillant i et trobarem a faltar. Saps que sempre he confiat en tu i ho segueixo fent. No m'ha agradat llegir que et tracto diferent des que sé qu te'n vas; saps que no és veritat.
Últimament estàs "molt alt d'hormones", aspecte absolutament normal per l'edat que tens.

Amb mi sempre tindràs algú qui t'escoltarà, amb respecte i admiració. Com sempre...

Sort. T'en sortiràs...

Ignasi

Xosef dijo...

Tens raó, tinc que demanarte perdó, esque m'he deixat influanciar pels altres, molta gent em deia això. Perdó. Continuaré visitant el teu blog, i escribinte, donante novetats del que fig allà a l'Europa.

P.D. Perdó per anarmen a la vostra competència

ZAGASO dijo...

No és cap competència ni has de demanar perdó. Cadascú fa el que creu que ha de fer i segur que a tu t'anirà molt bé.

Compta amb mi pel que vulguis.

Sort i amunt!!!

Xosef dijo...

gracies, ho faré. Espero que anés bé la festa, m'hauria agradat ser-hi